منوی اصلی
icon_home.gif صفحه نخست
icon_community.gif معرفی اتحادیهShow/Hide content
petitrond.gif تاریخچه
petitrond.gif اساسنامه
petitrond.gif سند افتخار
petitrond.gif ملک اتحادیه
som_themes.gif صدور پروانه کسب
petitrond.gif مدارک لازم
petitrond.gif فیش واریزی
icon_community.gif کمیسیون ها
icon_members.gif ارتباط با ما

تبلیغات

محل تبلیغ شما


آمار کاربران
امروز: 14 فروردين ماه، 1399

 بازدید امروز : 1
 بازدید دیروز : 104
 بازدید کلی : 310,125

معرفی هیات مدیره


سایت های مفید

پورتال جامع اتاق اصناف مشهد

http://www.asnaf-mhd.ir

سایت اتاق اصناف ایران

http://otaghasnafeiran.ir

پورتال جامع سازمان صنعت، معدن و تجارت

http://khrimt.ir

سایت سازمان صنعت، معدن و تجارت

www.mimt.gov.ir

سایت دبیرخانه هیئت عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور

www.iranianasnaf.ir

سایت اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی

http://www.mccima.com

سایت سازمان امور مالیاتی کشور

http://e3.tax.gov.ir

سایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی

http://khorasanrazavi.mcls.gov.ir

سایت سازمان تأمین اجتماعی

http://www.tamin.ir

سایت پیشخوان مجوزهای کشور

http://www.bemcenter.ir

 


تاریخچه

مصاحبه با مجید کسائیان رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی مشهد

اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی مشهد در سال 1349 تأسیس و به شماره 208 ثبت رسیده است و اتحادیه زیر مجموعه مجمع محترم امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد می باشد و نماینده اعضاء در امور صنفی است و پلی میان اعضاء و ارگان های ذیربط می باشد، وظایف آن مراحل صدور پروانه کسب و اطلاع رسانی صنفی در موارد متعدد و حل اختلاف صنفی بین اعضاء و حل اختلاف صنفی بین اعضاء و مصرف کننده و دفاع از حقوق اعضاء تحت پوشش را عهده دار می باشد. در این صورت عضو اتحادیه بودن مزایای فراوانی دارد که از جمله ی آنها داشتن امنیت و شناسنامه شغلی است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی مشهد با اشاره به ضرورت توسعه اخلاق حرفه ای کسب و کار اظهار داشت اگر اخلاق حرفه ای کسب و کار در حوزه ی فروش کالا به درستی اجرا شود بطور یقین حقوق مصرف کننده و فروشندگان همزمان محقق می شود.

خوش رفتاری و خوش رویی با مشتریان بهترین سرمایه ای است که تاکنون برای هر کسب و کاری انجام شده است و عوامل موفقیت در کسب و کار مشتری مداری است. امروز در دنیای کسب و کار اصلی ترین عنصر مشتری است. هیچ رمز و رازی در کار نیست هیچ چیزی هم ارزان شانسی و اتفاقی بدست نمی آید. اگر عملکرد موفق ترین و قدرتمندترین شرکت های تولیدی و خدماتی داخلی و خارجی را بررسی کنیم متوجه می شویم کسانی که گوی و میدان را از رقبا ربوده اند بیشتر فکر کرده اند بیشتر تخیل دارند و در یک کلام بیشتر به فکر مشتری بوده اند تا به فکر پول در آوردن و امروز ما می خواهیم در سال تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی راهی به سوی صادرات بگشاییم.





بازديد : 1696 بار نمايش يافته است .

کلمات کليدي : :